Wednesday, 6 November 2013

Εικονογραφημένα παιδικά βιβλία και προπαγάνδα
στη Γερμανία του Χίτλερ

Η εκπαίδευση των νέων στη χιτλερική Γερμανία αποτελεί ένα ολόκληρο βιβλίο από μόνη της. Εδώ θα περιοριστούμε στην παράθεση τεκμηρίων για την ιδεολογική κατήχηση των παιδιών με τη χρήση των εικόνων. Και πιο συγκεκριμένα, με τα εικονογραφημένα βιβλία που απευθύνονταν σε παιδιά.
O εθνικοσοσιαλισμός της προπολεμικής περιόδου κατάφερε να συστηματοποιήσει τις τεχνικές της προπαγάνδας του σε τέτοιο βαθμό, ώστε να γαλουχήσει μια ολόκληρη γενιά με τις αρχές της κοσμοθεωρίας του.
...........................................................

Παιδιά του Δημοτικού της ναζιστικής περιόδου διαβάζουν το αντισημιτικό βιβλίο "Der Giftpilz" ("Το δηλητηριώδες μανιτάρι"). Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη το 1938.

Προώθηση των φυλετικών διαχωρισμών στα σχολεία. 
 
πολλά περισσότερα στην πηγή: tvxs

Το 1o Βραβείο στην Ευρώπη
για το 7ο Νηπιαγωγείο Ιεράπετρας

Το πρώτο βραβείο για το 7ο Νηπιαγωγείο Ιεράπετρας. 
Τα παιδιά δημιούργησαν ένα πρωτότυπο φωτογραφικό λεύκωμα όπου και διαγωνίστηκε σε πανευρωπαϊκό επίπεδο ανάμεσα σε εκατοντάδες συμμετέχοντες από όλη την Ευρώπη.  
εκτυπώθηκαν ασπρόμαυρες
για να αποπνέουν τον αέρα της παλιάς εποχής.
Το βραβείο το έλαβαν για την εργασία με τίτλο:
«Γνωρίζοντας το παρελθόν μου, γνωρίζω
καλύτερα τον εαυτό μου.» 
Στην εργασία η οποία έγινε από τον Απρίλιο μέχρι και τον περασμένο Ιούνιο, οι παππούδες τους είχαν επίσης την ευκαιρία να επισκεφθούν την τάξη και έφεραν κάποια παλιά αντικείμενα και εργαλεία που χρησιμοποίησαν στο παρελθόν και εξήγησαν στα παιδιά τις χρήσεις τους.
αναπαριστούν ορισμένες σκηνές του παρελθόντος
με τη μορφή των «παγωμένων» εικόνων.
Στη συνέχεια, οι μαθητές φωτογραφήθηκαν σε σκηνές από τις παλιές ημέρες που χρησιμοποιούν αυτά τα αντικείμενα. 
Οι καθηγητές τους φωτογράφησαν και να εκτύπωσαν τις εικόνες σε μαύρο και άσπρο για να υπάρχει η αίσθηση του παρελθόντος.
Εικόνες από τη ζωή των ανθρώπων
της παλαιότερης εποχής.
Οι εικόνες αυτές είναι φωτογραφίες των παιδιών του 7ου νηπιαγωγείου Ιεράπετρας καθώς αναπαριστούν ορισμένες σκηνές του παρελθόντος με τη μορφή των «παγωμένων» εικόνων. 
Τα παιδιά «σκηνοθετούσαν» μαζί με τις νηπιαγωγούς τη σκηνή που θα αναπαριστούσαν, χρησιμοποιώντας τα αντικείμενα των «γωνιών της παράδοσης» και επιστρατεύοντας τις γνώσεις που απέκτησαν. Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν από τις νηπιαγωγούς στο χώρο του νηπιαγωγείου μας (ένα παλιό πετρόχτιστο κτίριο) και εκτυπώθηκαν ασπρόμαυρες για να αποπνέουν τον αέρα της παλιάς εποχής.
hxonews.gr

ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΙΠΠΑΣΙΑ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΙΠΠΑΣΙΑ

Μ' έμαθε να περπατώ... Η θεραπευτική ιππασία βασίζεται σε προγράμματα αποκατάστασης, που χρησιμοποιούν το άλογο ως μέσο θεραπείας, βελτιώνοντας την υγεία και την ποιότητα ζωής των ατόμων με φυσική, νοητική ή συναισθηματική υστέρηση.
Το άλογο γίνεται προέκταση του σώματος τους βοηθώντας τα να ανακαλύψουν πρωτόγνωρα συναισθήματα, όπως η χαρά ενός περιπάτου, μιας βόλτας στην ύπαιθρο και κυρίως, της κινητικής και προσωπικής ανεξαρτησίας.
Όταν το άλογο περπατά, μιμείται τον ανθρώπινο βηματισμό, μεταφέροντας στον κορμό του ιππέα του την ίδια ακριβώς κίνηση που μεταδίδουν τα πόδια, στους ανθρώπους με φυσιολογική κίνηση.
Έτσι, αναπτύσσονται σημαντικά οι μύες του κορμού των ατόμων με δυσκολίες στην κίνηση, ενώ, παράλληλα, το ευθύ κάθισμα διευκολύνει την αναπνοή τους.
Η θεραπευτική ιππασία είναι μία μοναδική εμπειρία για τα άτομα με ειδικές ανάγκες, που δεν είχαν καν ονειρευτεί ότι μπορούν να ιππεύσουν, αφού διαφέρει πολύ από τις συνηθισμένες θεραπείες σε φυσιοθεραπευτήρια, γυμναστήρια και πισίνες υδροθεραπείας.

Παγκόσμιο Συνέδριο Θεραπευτικής Ιππασίας 
24-27 Απριλίου 2012

 
Πηγή

Πως πέρασες στον παιδικό σταθμό;

Ερωτήσεις για τη μέρα του μικρού μας 
στον παιδικό σταθμό 

Η συνηθισμένη ερώτηση "πως πέρασες στο σχολείο μωρό μου;" και η συνηθισμένη απάντηση "Καλά πέρασα... Μαμάαα, θέλω να κάνω ποδήλατο!" δεν δίνει πολλά στοιχεία για το πως πέρασε στον παιδικό σταθμό το "μωρό" μας ... Είναι σημαντικό όμως να γνωρίζουμε τι συνέβη στο παιδί μας, όσο δεν είμασταν εκεί.
Ο τρόπος για να πάρουμε περισσότερες απαντήσεις, είναι οι διαφορετικές ερωτήσεις.
Ερωτήσεις που κεντρίζουν το ενδιαφέρον του παιδιού.
Κάποιες μπορούμε να τις κάνουμε μέσα στο αυτοκίνητο και κάποιες άλλες στο σπίτι, αντικρίζοντας το παιδί. 
Αξίζει να δούμε πως λάμπει όταν περιγράφει κάτι που του άρεσε πολύ αλλά και πως αλλάζει το σχήμα των ματιών του σε περίπτωση που θύμωσε με κάτι και το περιγράφει...

  1. Τί έφαγες σήμερα;
  2. Ποιός κάθισε δίπλα σου;
  3. Ποιό βιβλίο σου διάβασε η δασκάλα;
  4. Με ποιόν έπαιξες όταν βγήκες στο προαύλιο;
  5. Πες μου για τη ζωγραφιά σου (αν έφερε τη ζωγραφιά του στο σπίτι). Μιλήστε του για τα χρώματα και τα σχήματα. Όχι μόνο "τι είναι αυτό";
  6. Στεναχωρήθηκες σήμερα στον παιδικό σταθμό;
  7. Με τι χάρηκες σήμερα;
  8. Σε βοήθησε σήμερα η δασκάλα σου; Tι κάνατε μαζί;
  9. Στον ύπνο, είχες κάποιο παιχνίδι μαζί σου;
  10. Ας παίξουμε το σχολείο σήμερα. Εσύ θα είσαι η δασκάλα και ... εγώ και οι κούκλες σου θα είμαστε τα παιδιά. Έτσι μπορείτε να ανακαλύψετε πολλά πράγματα σχετικά με τη συμπεριφορά των άλλων παιδιών, τη δασκάλα του, τους κανόνες του σχολείου, τι το στεναχωρεί και τι του αρέσει πολύ.

Η ακοή και η ομιλία του παιδιού σας
από τη γέννηση έως τον τρίτο χρόνο της ζωής του

Ακουστική αντίληψη και Κατανόηση
Γέννηση – 3 Μήνες 

• Αντιδρά στους δυνατούς ήχους
• Σταματά ή χαμογελά όταν του μιλάτε
• Αναγνωρίζει την φωνή σας και σταματάει όταν κλαίει
• Αυξάνει ή μειώνει το πιπίλισμα ως αντίδραση προς τον ήχο

 .
How Does Your Child Hear and Talk?
One to Two Years 
Two to Three Years
.
4-6 μήνες

• Κινεί τα μάτια του προς την κατεύθυνση του ήχου
• Ανταποκρίνεται στις αλλαγές του τόνου της φωνής σας
• Προσέχει τα παιχνίδια που κάνουν ήχους
• Προσέχει την μουσική
 

περισσότερα εδώ: eimaimama


Η ακοή και η ομιλία του παιδιού σας 
τον δεύτερο χρόνο της ζωής του
.
Ακουστική Ικανότητα & Κατανόηση
• Δείχνει σημεία του σώματός του όταν του ζητηθεί.

• Ακολουθεί απλές εντολές και κατανοεί απλές ερωτήσεις ( “πέτα την μπάλα”, “φίλησε το μωρό”, “που είναι το παπούτσι σου;”).

• Προσέχει όταν του λέτε απλές ιστορίες, τραγούδια και στίχους με ομοιοκαταληξία.
• Δείχνει εικόνες σε βιβλίο όταν του ζητηθεί.
περισσότερα εδώ: eimaimama
 
Τι πρέπει το παιδί μου να είναι σε θέση να κάνει 
στο διάστημα μεταξύ των δεύτερων 
και των τρίτων γενεθλίων του;

Ακουστική Ικανότητα & Κατανόηση
  • Κατανοεί διαφορές στη σημασία των λέξεων (“πάμε-σταμάτα”, “μέσα-πάνω”, “μεγάλο -μικρό”, “πάνω-κάτω”)
  • Εκτελεί δύο εντολές (“πάρε το βιβλίο και βάλε το πάνω στο τραπέζι”)
  • Ακούει προσεκτικά και απολαμβάνει μεγαλύτερες σε διάρκεια ιστορίες.
Ομιλία

  • Ονομάζει σχεδόν τα πάντα με τον δικό του τρόπο.
  • Χρησιμοποιεί μικρές φράσεις δύο –τριών λέξεων για να εκφραστεί και να ζητήσει διάφορα πράγματα.
  • Χρησιμοποιεί ήχους όπως, κ,γκ,φ,τ,ντ και ν.
  • Η ομιλία του είναι κατανοητή από τους φίλους τις περισσότερες φορές.
  • Συχνά ζητά ή στρέφει την προσοχή του σε αντικείμενα και τα ζητά με το όνομά τους.
περισσότερα εδώ: eimaimama

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki