Wednesday 6 April 2011

Δυσλεξία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση - Dyslexia

H Πανελλήνια Ομοσπονδία γονέων παιδιών με δυσλεξία και μαθησιακές δυσκολίες σε συνεργασία με την Πρυτανεία του Α.Π.Θ. διοργανώνει εκδήλωση, με θέμα «Δυσλεξία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση».

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί σήμερα, Τετάρτη 6 Απριλίου 2011 και ώρες 19.00-21.00, στη Θεολογική Σχολή του Α.Π.Θ., 
στο Δ’ Αμφιθέατρο του 1ου ορόφου.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία γονέων παιδιών με δυσλεξία και μαθησιακές δυσκολίες σε συνεργασία με την Πρυτανεία του Α.Π.Θ, στην προσπάθεια της να πρωτοπορεί στην ενημέρωση εκπαιδευτικών, φοιτητών, γονέων, διοργανώνει ομιλία για τη δυσλεξία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Dyslexia

Αρχικά, θα προβληθεί ντοκιμαντέρ βελγικής παραγωγής, με τίτλο «Μην με αποκαλείς χαζό» όπου, σύμφωνα με τους διοργανωτές, «αποκαλύπτεται πως η δυσλεξία και άλλες σχετικές μαθησιακές δυσκολίες, βαραίνουν τη ζωή κάποιου από την αρχή μέχρι το τέλος τη ζωής του. Μια συνηθισμένη μέρα, στη ζωή ενός παιδιού, ενός έφηβου, ενός νεαρού άνδρα και μιας ενήλικης γυναίκας, δείχνει πως αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να αντεπεξέρχονται στις επακόλουθες συνέπειες της διαφορετικότητάς τους και πως αυτή η διαφορετικότητα τους ακολουθεί σαν σκιά».

Στη συνέχεια θα ακολουθήσει εισήγηση της καθηγήτριας Ειδικής Αγωγής Σουζάνας Παντελιάδου, η οποία θα αναπτύξει το θέμα της δυσλεξίας και των μαθησιακών δυσκολιών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. 
Θα αναφερθεί στο προφίλ του σπουδαστή με μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία, αναφερόμενη σε αποκαλυπτικές εξομολογήσεις σπουδαστών με δυσλεξία. Επίσης, θα δώσει συμβουλές σχετικά με τον τρόπο που οι εκπαιδευτικοί μπορούν να βοηθήσουν έτσι ώστε ο σπουδαστής να αποδώσει στο μέγιστο των δυνατοτήτων του.

Πληροφορίες στην ιστοσελίδα: 
www.dyslexia-goneis.gr και στο e-mail milionilia@yahoo.gr
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΡΥΤΑΝΕΙΑ - ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Τηλ. (2310) 997158, 996778 
Fax (2310) 996730 
e-mail: louizou@ad.auth.gr
Κτίριο Διοίκησης «Κ. Καραθεοδωρή» Α.Π.Θ., Τ.Κ. 541 24, Θεσσαλονίκη

1 comment:

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki