Friday 25 October 2019

Ρομποτική και Παιδιά με Αυτισμό

«Η ρομποτική συμβάλλει στην κοινωνικοποίηση παιδιών με αυτισμό»
Οι κοινωνικές δεξιότητες των παιδιών με αυτισμό ενισχύονται από τη συμμετοχή τους σε προγράμματα ρομποτικής διαπιστώνει η Θεοδώρα Παπάζογλου, υποψήφια διδάκτορας του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου, αναφέρθηκε διεξοδικά σε όλη τη μεθοδολογία της έρευνας στην οποία συμμετείχαν μαθητές 12 δημοτικών σχολείων γενικής εκπαίδευσης του Βόλου. «Τα παιδιά διδάχθηκαν βασικές έννοιες ρομποτικής, κατασκεύασαν τα δικά τους ρομποτάκια και τα προγραμμάτισαν με τρόπους ευκολονόητους για παιδιά αυτής της ηλικίας. Τα παιδιά με αυτισμό έχουν κάποιες δυσκολίες στο κοινωνικό κομμάτι και μέσα από τέτοια προγράμματα μπορούν να ενισχυθούν», εξήγησε. Τα παιδιά κατασκεύασαν ανεμόμυλους και αυτοκινητάκια και μάλιστα τα τελευταία τεστάρισαν σε μία πίστα αγώνων που στήθηκε στο χώρο, αφού έγινε πρώτα ο προγραμματισμός τους. «Τα παιδιά μάλιστα πρόσθεσαν και τη δική τους πινελιά στο κάθε αντικείμενο.

Τα αποτελέσματα του εκπαιδευτικού προγράμματος έδειξαν όπως ανέφερε η κ. Παπάζογλου θετική βελτίωση του κοινωνικού status των μαθητών με αυτισμό μέσα στην τάξη. Η ίδια εκτιμά ότι η έρευνά της έχει πολλά περιθώρια να συνεχιστεί, και μετά την ολοκλήρωση του διδακτορικού της.

Τέλος αναφέρθηκε στη συνεργασία της με την ομάδα TALOS και τη δουλειά που γίνεται εκεί.
Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη:
https://www.mixcloud.com/ertvolou/συνέντευξη-της-θεοδώρας-παπάζογλου-στην-ερτ-βόλου/

trikalakids.gr
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki