Σε συνθήκες κρίσης ο Ναζισμός, αυτή η ιδιαίτερη και ορμητική μορφή του φασισμού, αναπτύσσεται ραγδαία. Το τέρας δεν πέθανε και έχει ήδη εκκολάψει τα αυγά του.
Τα παιδιά εντονότατα εισπράττουν την κρίση της εποχής μας.
Μια κρίση με πολλές μορφές, με όλες τις μορφές...
Αγανακτούν με την αδικία, αισθάνονται ανασφάλεια, όσον αφορά το μέλλον τους,
Μπροστά τους βλέπουν τα αδιέξοδα.
Αδιέξοδα που τα έχει στήσει μπροστά τους η ίδια η κοινωνία, οι γονείς, οι πολιτικοί, η πολιτική, οι..., οι..., οι....
Βιώνουν τον αποκλεισμό, την απόρριψη.
Η υποκρισία, η σήψη, η διαφθορά, η φτώχεια, έχουν κάνει τοξικό το περιβάλλον.
Τα παιδιά αγανακτούν, είναι θυμωμένα, πολύ θυμωμένα και έξω από τα σχολεία τα περιμένει το μαύρο.
Έχουμε καλλιεργήσει το έδαφος, έχει γίνει η σπορά και η συγκομιδή έχει, εδώ και χρόνια, αρχίσει.
Αφορμές μπορείς να βρεις. Κάνε πράξη την ιδιότητά σου. Εκπαίδευσε τους μαθητές σου, όποια ειδικότητα και αν έχεις.
Πέρα από το αναλυτικό πρόγραμμα του Υπουργείου, πέρα από τα τσιτάτα, πέρα από τα τετριμμένα, πέρα από την βαθμολογία, τα τεστ, τα διαγωνίσματα.
Διδάσκεις Ιστορία στην ΣΤ' Δημοτικού, στην Γ' Γυμνασίου, στην Γ' Λυκείου;
Άνοιξε το βιβλίο και ξεκίνα την ύλη ανάποδα.
Μέσα στον Οκτώβρη, και μέχρι τις 26, δίδαξε στα παιδιά το κεφάλαιο για τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
Φύγε από το βιβλίο, άπλωσε τις πληροφορίες. Κανένα αναλυτικό πρόγραμμα, κανένα Υπουργείο, καμιά αξιολόγηση να μη σε σταματάει.
Τα παιδιά εντονότατα εισπράττουν την κρίση της εποχής μας.
Μια κρίση με πολλές μορφές, με όλες τις μορφές...
Αγανακτούν με την αδικία, αισθάνονται ανασφάλεια, όσον αφορά το μέλλον τους,
Μπροστά τους βλέπουν τα αδιέξοδα.
Αδιέξοδα που τα έχει στήσει μπροστά τους η ίδια η κοινωνία, οι γονείς, οι πολιτικοί, η πολιτική, οι..., οι..., οι....
Βιώνουν τον αποκλεισμό, την απόρριψη.
Η υποκρισία, η σήψη, η διαφθορά, η φτώχεια, έχουν κάνει τοξικό το περιβάλλον.
Τα παιδιά αγανακτούν, είναι θυμωμένα, πολύ θυμωμένα και έξω από τα σχολεία τα περιμένει το μαύρο.
Έχουμε καλλιεργήσει το έδαφος, έχει γίνει η σπορά και η συγκομιδή έχει, εδώ και χρόνια, αρχίσει.
Ο Νεοναζισμός μπήκε στα σχολεία, κανονικά.Δάσκαλε, Γίνε φορέας του Καλού και μετάδωσέ το.
Αφορμές μπορείς να βρεις. Κάνε πράξη την ιδιότητά σου. Εκπαίδευσε τους μαθητές σου, όποια ειδικότητα και αν έχεις.
Πέρα από το αναλυτικό πρόγραμμα του Υπουργείου, πέρα από τα τσιτάτα, πέρα από τα τετριμμένα, πέρα από την βαθμολογία, τα τεστ, τα διαγωνίσματα.
Διδάσκεις Ιστορία στην ΣΤ' Δημοτικού, στην Γ' Γυμνασίου, στην Γ' Λυκείου;
Άνοιξε το βιβλίο και ξεκίνα την ύλη ανάποδα.
Μέσα στον Οκτώβρη, και μέχρι τις 26, δίδαξε στα παιδιά το κεφάλαιο για τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
Φύγε από το βιβλίο, άπλωσε τις πληροφορίες. Κανένα αναλυτικό πρόγραμμα, κανένα Υπουργείο, καμιά αξιολόγηση να μη σε σταματάει.
Είσαι Εκπαιδευτικός, αυτό είναι το έργο σου.
Μίλησε, δείξε (υπάρχει υλικό) τα εγκλήματα των Ναζί.
Δείξε τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, τη σφαγή στα Καλάβρυτα, στο Δίστομο...
Την πείνα στην Κατοχή, τους μαυραγορίτες, τους Χίτες, τους συνεργάτες των Γερμανών...
Μίλα με ονοματεπώνυμα, μη διστάζεις.
Τα παιδιά να δουν τις όψεις, όλες τις όψεις, του θανάτου που ο Ναζισμός προκάλεσε.
Πρέπει, είναι απαραίτητο να μάθουν, να καταλάβουν τι είναι ο Ναζισμός.
Να δουν όλα τα δεινά. Να αντιληφθούν.
Δώσε στοιχεία, αριθμό νεκρών,
Δείξε, Δάσκαλε. Δείξε και μίλα.
Θεολόγε, εσύ κι αν έχεις όπλα πανίσχυρα.
Κάθε μάθημα, κάθε κεφάλαιο και μια ευκαιρία.
Δεν χρειάζεται να λες πολλά. Λίγα και καίρια.
Από σένα να κατανοήσουν τα παιδιά ότι ο Ναζισμός στέκεται απέναντι στο Χριστό και το Ευαγγέλιό του.
Μίλησε, δείξε (υπάρχει υλικό) τα εγκλήματα των Ναζί.
Δείξε τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, τη σφαγή στα Καλάβρυτα, στο Δίστομο...
Την πείνα στην Κατοχή, τους μαυραγορίτες, τους Χίτες, τους συνεργάτες των Γερμανών...
Μίλα με ονοματεπώνυμα, μη διστάζεις.
Τα παιδιά να δουν τις όψεις, όλες τις όψεις, του θανάτου που ο Ναζισμός προκάλεσε.
Πρέπει, είναι απαραίτητο να μάθουν, να καταλάβουν τι είναι ο Ναζισμός.
Να δουν όλα τα δεινά. Να αντιληφθούν.
Δώσε στοιχεία, αριθμό νεκρών,
Δείξε, Δάσκαλε. Δείξε και μίλα.
Θεολόγε, εσύ κι αν έχεις όπλα πανίσχυρα.
Κάθε μάθημα, κάθε κεφάλαιο και μια ευκαιρία.
Δεν χρειάζεται να λες πολλά. Λίγα και καίρια.
Από σένα να κατανοήσουν τα παιδιά ότι ο Ναζισμός στέκεται απέναντι στο Χριστό και το Ευαγγέλιό του.
Ξεκάθαρα μίλα, ξεκάθαρα πες ότι Ναζιστής και Χριστιανός δεν γίνεται.
Το «Αγαπάτε αλλήλους», «...αγαπάτε τους εχθρούς υμών...» δεν έχει καμιά δουλειά με το δαιμονικό ναζιστικό μίσος. Δώσε την ασπίδα της Αγάπης Του στα παιδιά, όπλισέ τα. Μπορείς να το κάνεις.
Γίνε φορέας και μετάδωσε...
Δάσκαλε, αν δεν το κάνεις εσύ, μην περιμένεις να το κάνουν άλλοι. Αυτοί, οι άλλοι, ασχολούνται με τα σκουπίδια, με το life styling, με ό,τι ηλίθιο και βρώμικο...
Αν δεν το κάνεις εσύ, θα σηκώσουν και άλλα παιδιά το χέρι σε ναζιστικό χαιρετισμό, με την ψυχή τους γεμάτη από το ναζιστικό μίσος.
Το Χαμομηλάκι
Το «Αγαπάτε αλλήλους», «...αγαπάτε τους εχθρούς υμών...» δεν έχει καμιά δουλειά με το δαιμονικό ναζιστικό μίσος. Δώσε την ασπίδα της Αγάπης Του στα παιδιά, όπλισέ τα. Μπορείς να το κάνεις.
Γίνε φορέας και μετάδωσε...
Δάσκαλε, αν δεν το κάνεις εσύ, μην περιμένεις να το κάνουν άλλοι. Αυτοί, οι άλλοι, ασχολούνται με τα σκουπίδια, με το life styling, με ό,τι ηλίθιο και βρώμικο...
Αν δεν το κάνεις εσύ, θα σηκώσουν και άλλα παιδιά το χέρι σε ναζιστικό χαιρετισμό, με την ψυχή τους γεμάτη από το ναζιστικό μίσος.
Το Χαμομηλάκι
No comments:
Post a Comment