ψυχοσωματική εξέλιξη του παιδιού
- ·Μιλάει με προτάσεις τεσσάρων λέξεων
- ·Λέει λέξεις στον πληθυντικό αριθμό
- ·Χρησιμοποιεί προθέσεις
- ·Ξέρει το όνομά του, το φύλο και την ηλικία του
- ·Χοροπηδάει
- ·Ανεβαίνει και κατεβαίνει σκαλιά κρατώντας κάγκελα
- ·Ανεβαίνει σκαλιά με ένα πόδι σε κάθε σκαλί
- ·Τρέχει γρήγορα
- ·Κλωτσάει την μπάλα
- ·Κάνει ποδήλατο με τρεις ρόδες χρησιμοποιώντας τα πετάλια
- ·Ντύνεται και γδύνεται με μικρή βοήθεια
- ·Μένει στεγνό την ημέρα και μαθαίνει ναχρησιμοποιεί το γιογιό
- ·Πλένει και σκουπίζει τα χέρια του
- ·Ταιριάζει δύο όμοια χρώματα
- ·Αντιγράφει απλά σχήματα, π.χ. κύκλους
- ·Μιμείται κάθετη και οριζόντια γραμμή
- ·Χτίζει μεγαλύτερους πύργους
- ·Ξέρει τη θέση των πραγμάτων μέσα στο σπίτι
- ·Ταξινομεί όμοια πράγματα σε ομάδα
Οι καλύτερες επιλογές για παιχνίδια
-
·Κούκλες και λούτρινα ζωάκια*
- ·Μικρά πλαστικά ζωάκια (και τα αντίστοιχα μικρά τους)
- ·Παιχνίδια συσκευές: τηλέφωνο, κουζίνα, σιδερώστρα
- ·Κουνιστά αλογάκια
- ·Μουσικά όργανα, όπως μικρά πιάνα με φωτάκια και κουμπιά, που πατάει το παιδί κι ακούγονται τραγούδια
- ·Τρίκυκλα ή αυτοκινητάκια με κόρνα
- ·Απλά παζλ με λίγα κομμάτια
- ·Κηρομπογιές, δαχτυλομπογιές, νερομπογιές
- ·Είδη μεταμφίεσης, π.χ. καπέλα
No comments:
Post a Comment